Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?

Influencerii: se fac glume despre ei

Ce e mai viral decât noua tulpină a noului coronavirus? Un nouă postare a noului influencer de top! HAHA! Sau doar HA! Cert e că tot reacționezi, măcar în gândul tău! Exact, la influencerii ăștia!

Influencerii: Tata, deși nu a împlinit 60 de ani, nu înțelege bine termenul

Și dacă i l-aș explica, mi-ar flutura sub nas nomenclatorul de meserii, ca să îmi aducă aminte că el m-a educat să fiu om serios. Mă rog! Nu sunt!

Influencerii: Poți să râzi de ei, treaba ta, dar dacă râzi prea bine, te poți trezi și tu influencer

Erika, o tânără de 27 de ani din New Jersey a devenit virală pe TikTok cu video-uri amuzante în care îi ia peste picior pe influenceri. Cu peste 597 de mii de urmăritori – iar numărul e în continuă creștere, ea însăși e un influencer acum.

Așadar, îți place sau nu, îi placi sau nu, influencerii fac ce promit că fac: influențează. Iar importanța lor crește pe zi de trece. Poate nu le-o plăcea tuturor câte selfie-uri și-au făcut unii influenceri cu perna din dotare! Dar e foarte posibil ca firma producătoare de lenjerie de pat care apare în poză să fie încântată. Pentru că le cresc vânzările. Și sunt și mulți followers/ urmăritori care vor adora acele poze.

Până în 2019, cuvântul “influencer” nu exista în dicționarul englez Merriam Webser – un fel de tătic al dicționarelor de engleză americană, dacă dicționarele ar avea un (singur) tătic. Acum însă, „influencer”-ul e pentru marketing cam ce e pisica pentru Facebook. Nelipsită.

Cititi ontinuarea aici.

 

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *